Limbă &
    /
    Limbă
    0
    Limbă &
    /
    Limbă
    •    
    Vezi toate articolele

    Frumusețea înseamnă sănătate. Cum să-ți îngrijești părul, pielea și unghiile?

    Frumusețea înseamnă sănătate. Cum să-ți îngrijești părul, pielea și unghiile?

    Un stil de viață nesănătos nu afectează doar modul în care funcționează organismul tău, ci și felul în care arăți. Tenul lipsit de strălucire, părul uscat și unghiile casante sunt câteva semne clare că trebuie să-ți schimbi stilul de viață. Din fericire însă, cu pași mici și rapizi îți poți îmbunătăți radical aspectul fizic punând în aplicare trucuri simple precum cele din lista de mai jos.

     

    1. Tunde-ți părul în mod regulat

     

    Poate suna contraproductiv, dar pentru ca părul să crească frumos și sănătos, el trebuie tuns în mod regulat. A scăpa de părul deteriorat, rupt și de vârfurile despicate și urâte ajută la creșterea sănătoasă a părului și menținerea șuvițelor într-o stare bună.

     

    2. Redu temperatura uscătorului de păr

     

    Uscătoarele de păr, baghetele de ondulat, cleștii, rolele încălzite și plăcile de îndreptat sunt cei mai buni prieteni ai unei femei, dar nu și ai părului ei. Toată acea căldură excesivă deteriorează părul în mod ireversibil și dacă folosești astfel de dispozitive în mod regulat, în loc să te bucuri de o coamă bogată și sănătoasă, ajungi să-ți iei adio de la păr puțin câte puțin. În loc să-ți agresezi așa părul zi de zi, mai dă-i timp și să respire și distrează-te cu diferite tipuri de împletituri, cozi de cal sau cocuri. Vei arăta la fel de elegant, sau poate chiar mai elegant decât cu toată podoaba capilară dreaptă până la ultima șuviță sau încărcată de bucle cu un aspect mai mult sau mai puțin natural.

     

    3. Protejează-te împotriva soarelui și a altor factori dăunători

     

    Utilizarea unei creme de protecție solară este una dintre cele mai eficiente moduri de a-ți proteja pielea împotriva razelor de soare UV, așa că asigură-te că utilizezi creme hidratante, primere și fond de ten care conțin SPF pentru a te proteja împotriva daunelor solare și a îmbătrânirii premature. Utilizează spray-uri și seruri de protecție împotriva căldurii atunci când îți coafezi părul și nu uita nici de unghii, protejându-le cu mănuși atunci când cureți vasele cu apă fierbinte.

     

    4. Bea multă apă

     

    Apa reprezintă aproximativ 60% din corpul nostru, al adulților – fiecare celulă, țesut și organ din corp are nevoie de apă pentru a funcționa eficient. Specialiștii ne recomandă să bem opt pahare de apă pe zi pentru a rămâne hidratați și pentru a elimina toxinele, iar efectele acestui tratament se vor vedea și la păr, piele și unghii în cel mai scurt timp.

     

    5. Relaxează-te și elimină stresul

     

    Stresul și anxietatea pot aduce modificări nedorite corpului nostru, de la căderea părului și până la apariția acneei. Din păcate însă, să elimini stresul este mai ușor în teorie decât în practică. Mai ales atunci când te confrunți cu diferite probleme greu de rezolvat, uneori este dificil să te pui pe primul loc să te relaxezi. Dar să știi că exercițiile regulate, meditația și hobby-urile desfășurate în aer liber ajută.

     

    6. Apelează la suplimente alimentare pentru un aport optim de substanțe nutritive

     

    Pentru frumusețea părului, a pielii și a unghiilor, o dietă echilibrată este extrem de importantă. Dar uneori, mai ales toamna și iarna, este greu să găsim toate substanțele nutritive de care avem nevoie în alimentele disponibile pe piață și atunci putem apela la suplimente alimentare special create pentru o Frumuseţe și o sănătate de durată.

     

    7. Renunță la vicii

     

    Poate că ți se pare un clișeu, dar fumatul și alcoolul chiar îți afectează părul, pielea și unghiile, afectându-le culoarea naturală și îmbătrânindu-le prematur.

     

    8. Odihnește-te suficient

     

    Trebuie doar să te uiți în oglindă pentru a vedea efectele unui somn de noapte de proastă calitate – ochi roșii, cearcăne și ten tern. Un adult trebuie să doarmă măcar 7-9 ore pe zi în fiecare noapte. O perioadă optimă de odihnă te va ajuta să te simți pe deplin revigorat. De asemenea, amintește-ți că și ora de culcare este foarte importantă. La timpul potrivit, oprește televizorul, lasă telefonul, blochează tableta și culcă-te.

     

    9. Nu-ți mai mânca unghiile

     

    Mușcatul unghiilor și a pielii din jurul lor nu numai că provoacă daune inestetice, ci, de asemenea, slăbește unghiile și afectează pielea din jurul lor, crescând riscul de infecție. Știm că este greu, dar nu-ți mai mânca unghiile, iar ca să renunți la acest obicei încearcă altă activitate care să-ți distragă atenția, dar ceva pozitiv, cum ar fi desenatul.

    Adaugă comentariu

    Cod de securitate
      Nici un comentariu pănă acum